• Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.
  • Spletna stran EKP v Sloveniji:  www.eu-skladi.si
  • Višina sofinanciranja: 20.000 EUR

Optimizacija procesov podjetja Sunesis (OP-S)

Operacija OP-S zajema celostno prenovo poslovnih procesov in drugih organizacijskih prvin (organizacijska shema ipd.), ki bodo prispevali k prihranku časa in večji produktivnosti podjetja, standardizaciji poslovanja in doseganju kakovosti ter doseganju večje dodane vrednosti. Celostna prenova bo prispevala k izboljšanju ključnih indikatorjev poslovanja podjetja, doseženo pa bo tudi aktivnejše širjenje na tuje trge. Celostna prenova poslovnih procesov bo pokrivala naslednje ključne poslovne funkcije:

Marketing

Prenova marketinški poslovnih procesov bo zajemala tako uvedbo povsem novih procesov za profesionalno vzpostavitev marketinga kot poslovne funkcije, s primarnim ciljem generiranja novih ”leadov”, obstoječi marketinški procesi pa bodo ustrezno posodobljeni.

Prodaja

Prenova prodajnih procesov bo zajemala celotno profesionalno vzpostavitev prodaje, ki bo temeljila na prodajnem lijaku. Na podlagi prodajnega lijaka bo prenova zajemala ustrezno identifikacijo potencialnih kupcev ter nato vodenje kupcev skozi različne faze prodajnega procesa.

Kadri

Kadrovski procesi so ključni v IT panogi, saj je povpraševanje po tehničnih kadrih bistveno večje od ponudbe. Posodobitev kadrovskih procesov se bo dotikalo tako vzpostavitve procesov za pridobivanje novega kadra, kot tudi za ”on-boarding” proces ter razvoj in vodenja kadrov.

Uvedba vitkega poslovanja

Vitko poslovanje je ključno pri tem, da se podjetje osredotoči na tiste aktivnosti, ki prinašajo največjo dodano vrednost s čim manj ”odpada” in izpada produktivnosti. To zajema predvsem iskanje ”produkt-trg” preseka, kjer je največja dodana vrednost in možnost za rast, obenem pa uvedba procesov ter standardov, ki omogočajo produktivno delo, torej doseči čim več s čim manjšo uporabo virov.

Cilj operacije OP-S je doseganje petih ključnih ciljev:

  • Povečanje prodaje
  • Povečanje produktivnosti in dodane vrednosti
  • Pridobivanje, uvedba in razvoj kadrov
  • Razvoj novi proizvodov, trgov in projektov na podlagi vitke metodologije
  • Uvedba Kaizen kulture podjetja

This website uses cookies to improve user experience. By using our website you consent to all cookies in accordance with our Cookie Policy.